Mijn paarden - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Mijn paarden - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Mijn paarden

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

03 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vandaag weer een dag samen met de paardjes. Nadat we eindelijk een vaste verdeling gemaakt hadden konden we aan de slag met de paardjes. De morgen begon ik met Mila, een kleine merrie pony. Mila was van zigeuners die haar niet langer konden betalen. Er was geen geld voor voer. Dankzij Stichting Paard in Nood kon Mila, samen met Macho, opgevangen worden.
Mila is nog wat schrikachtig en voorzichtig. Na wat rondjes en een fijne poetsbeurt ging het al een stuk beter.
Na Mila ben ik verder gegaan met Montoya, m’n Friezen/kruising vriendin. Kareltje, ook een fries, maar helaas een rugblessure, moest naar de smid, dit maakte dat ze mijn werk voor die dag uit handen namen.
Voor de goede orde, ik heb het volgende onder mijn hoede de komende weken:

Hengsten:
• Robbedoes
• Casa Nova
• Convertero
• Giorgio
• Oreo

Ruinen:
• Mantoya
• Kareltje
• Noa
Merrie:
• Mila

Om verder te gaan met mijn verhaal, ik ben aan de slag gegaan met Montoya. Na lekker wat rondjes in de bak gereden te hebben, ben ik lekker even in m’n uppie naar buiten gegaan. Probleem was wel een beetje, dat je zo begint na te denken over alles. Kostte me even wat snikken maar voelde ergens ook wel goed er even niet te zijn. Het zorgt er namelijk voor dat ik mijn hoofd even leeg kan maken, en thuis even kan laten rusten. Ik maak zo best nog wat mee thuis.

’s-Avonds zijn we lekker naar de plaatselijke bar gegaan. Onder het genot van een Liqor 43 met zijn allen een potje gepooled. Ik was er nog goed in ook.

Kortom, weer een dag genoten, op naar de volgende!

  • 06 Juni 2014 - 13:52

    Oma Maria:

    Lieve Milou.
    Fijn om iets van je te horen en te lezen! Het is wel afwisselend werk zo te zien.
    Wij genieten hier op Kreta.zal de groetjes overbrengen aan de familie hier!
    Volhouden Milou als jehet moeilijk krijgt denk dan aan deleuke dingen!
    Liefs Oma Maria dikke kus van mij! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 7503

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting Paard In Nood

Landen bezocht: