Hengstenparade - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Hengstenparade - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Hengstenparade

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

04 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vanmorgen eindelijk eens begonnen met mijn hengsten. Naast Oreo, mijn zorgenkindje op moment, eerst Casa Nova gepakt. Een prachtige, schimmel PRE hengst die in eerste instantie gekocht werd voor de ruitervakanties. Helaas bleek een week na de koop dat hij last heeft van Artrose, en dus niet gereden kan worden.
Een onwijs lief paard, waar helaas maar weinig naar omgekeken wordt. Na hem heerlijk vertroeteld en gepoetst te hebben kon ik lekker even met hem aan de wandel.

Daarna was Robbedoes aan de beurt, een wat onzeker en voorzichtig paardje met een rugblessure. Hij genoot ervan even los te mogen rennen in de bak, na een heerlijke wasbeurt.

Ruintje Noa mocht mee voor zijn wandeling. Deze meneer is al met pensioen, maar zo onwijs lief. Hij mag hier genieten van zijn oude dag.

Vervolgens was het tijd voor de middagvoerbeurt. Ik merkte een abnormale situatie op, en riep direct de meiden voor een controle. Er lag een paard in de wei wat niet meer op wilde/kon staan. Het paard heeft problemen met haar hart, omdat een hartklep niet goed wil sluiten. Wij dachten dus ook dat dat het probleem was.
Door middel van koelen en liefde kwam ze in bijzijn van de veearts weer overeind. Inmiddels staat ze lekker op stal en blijkt het niet haar hart te zijn maar een ontsteking aan de zenuwen.

Al met al, werd de middag aan het zwembad een middag waken, maar het is goed gekomen, en dat is het belangrijkste.

• 05 Juni 2014 - 19:33

Coby HenkelmanCobyhenkelman@:

Hoi Milou
    Wat mooi en spannend allemaal. De tijd vliegt om denk ik. Ik kan begrijpen dat je je verdrietig voelt als je Dirkje op Facebook ziet! maar zo gaat het, als jij er niet bent moet iemand anders er op rijden. Maak nu eerst deze stage goed af, dat moet jou eerste gedachten zijn hoe moeilijk ook vaak. Kop op je doet het prima liefs xxx

• 05 Juni 2014 - 19:37

Mama:

Lieve schat, probeer te focussen op wat nu echt belangrijk is. Richt je niet teveel op zaken waar je nu geen controle over hebt. Dat wat je verdient zal ooit naar je toe komen !!! Geduld is een schone zaak in deze. Laat je niet teveel raken, je weet wat ik wat wil zeggen ☺ blijf bij jezelf , vertrouw op jezelf en geloof in jezelf en je dromen. Je bent goed bezig lees ik wel. Dikke knuffel X