Chillen! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Chillen! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Chillen!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

06 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

De ochtend begon bewolkt. Na de zware dag van gisteren was ik enorm moe en had slecht en onrustig geslapen. Nadat de hoofdpijn wat gezakt was ging het wat beter.
Na een fijne morgen de paardjes gevoerd en gedaan te hebben, klaarden de lucht op. Het werd snel warm en al gauw was het weer 32 graden.
Na een snelle kledingwissel, kwam het transport aangereden die 4 paarden mee zou nemen. Zij krijgen allemaal een nieuw baasje in Nederland en Duitsland. Erg goed nieuws dus!
Nadat we de paardjes gedag hadden gezegd besloten we paarden te gaan wisselen. Omdat er ruimte vrij kwam konden we de paarden die nog extra aan moesten sterken bij elkaar zetten en de paarden die al meer op gewicht waren apart zetten.
Uiteindelijk waren we 1,5 uur en een hoop geschuif verder, maar de paarden pakte het goed op. Bijkomend voordeel voor ons, is dat we nu minder ver hoeven te lopen om alle schatten 3x per dag te voorzien van eten, héérlijk :D

We besloten om op tijd onze maaltijd te eten, zodat we s-middags lekker naar het zwembad konden. Erg vervelende stage, zullen we maar zeggen. Na de middag voerbeurt gingen we met z’n allen richting zwembad en hadden een heerlijke middag. Ik kan dan ook zeggen dat ik toch wel een beetje verkleurd, en een beetje verbrand ben, hihi.

Nadat we terugkwamen ben ik samen met Amber en Rick even naar het dorp gereden om te gaan shoppen bij de Chinees, een winkel wat vergelijkbaar is met de Action in Nederland, alleen dan groter, goedkoper en voorzien van letterlijk ALLES wat je je maar kunt voorstellen. Zélfs de carnavalskleding hing er in de winkel voor een prikkie. Ze noemen het hier de Chinees omdat de winkel gerund wordt door Chinezen, erg grappig.

Vervolgens ’s-Avonds lekker op het gemak gedaan. Casa Nova lekker in bad gestopt en relaxed. Weer een topdag achter de rug. (GTST is trouwens erug spannend)