Top ochtend! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Top ochtend! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Top ochtend!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

07 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Op deze zonnige morgen fijn begonnen met onze voerdienst en het verwijderen van teken bij de hondjes. Het is warm, het zonnetje schijnt en de paardjes hebben er weer zin in.
Nadat we de stallen gedaan hadden, heb ik lekker even gekletst met mijn grote liefde via facetime, dat maakt t missen toch iets makkelijker. Zo ver weg en toch dichtbij.

Ik denk veel aan Dirkje, maar blijf hopen op het positieve, hoe moeilijk dat soms ook is. Ben blij dat ik de foto’s bij me heb en uren met haar kan kletsen in mijn hoofd.

Vandaag stond Mila eerst op het programma. Toen ik met t merrietje bezig was kwamen er twee auto’s het terrein op. Beide met Nederlanders. Het verhaal wat volgde was prachtig.
Ik had Mila terug gezet in haar paddock en samen met Rachel een ritje gemaakt. Het meisje waar het verhaal over gaat was met haar ouders speciaal naar hier gekomen om haar bij elkaar gespaarde geld te komen brengen.
Ze vertelde dat ze bijna jarig was, en met veel bewondering de stichting bijhield via Facebook. Vanwege het prachtige initiatief besloot ze haar steentje bij te dragen. Haar oma vroeg haar wat ze voor haar verjaardag wilde hebben, en kwam uit op geld. Het meisje kwam zelf met het idee het geld wat ze daarmee op zou halen, hier te doneren. Samen met haar ouders vloog ze dus naar Alicante. De reis kreeg ze van haar ouders. Dit maakte dus dat ze hier op het terrein aankwam en vol bewondering alles bekeek en vragen stelden.

Ik liet haar meehelpen Montoya mee terug in de wei te zetten en heb een gezellig gesprek met haar gehad. Na de middelbare school wil ze ook verder met de paarden, en bezit er zelf 5. Aanstaande maandag komt ze terug om nog een dag mee te lopen met ons, echt ontzettend leuk!
Ik heb er enorme bewondering voor dat een meisje van 14/15 jaar dit, na aanleiding van de facebook pagina, geld opbrengt en het zelf komt brengen. Dat maakt dat het gevoel hier te zijn en te werken, goed voelt en zeker niet voor niks is.

Na de middag voerbeurt en onze lunch zijn we met z’n allen weer naar het zwembad vertrokken, aangezien het erg warm was. Uiteindelijk waren we om half 7 pas weer terug, hebben enorme lol gehad en er weer een lekker kleurtje bij gekregen.

Momenteel zijn we ons lekker aan het optutten, haartjes en make-up bijwerken om lekker een avondje met z’n alle op stap te gaan. Lekker genieten!

En dan morgenochtend gezond weer op, op tijd voeren en dan lekker naar de markt en niet te vergeten, het Spaanse strand!

• 08 Juni 2014 - 07:56

Debby:

Holla muchacha,

Zo leuk om jouw Spaanse avonturen te lezen. Jij bent echt op het juiste adres stage aan het lopen. Hard werken en indrukken op doen maar ook genieten met de meiden van het lekkere weer e.d.. Doe je goed meis! Morgen jarig en dan nog wel in Spanje. Ver weg maar dankzij jouw blog ook weer zo dichtbij. Alvast proficiat met je 20ste.

Liefs en dikke kus van ons xxxxx

• 08 Juni 2014 - 12:44

Coby Henkelman:

Hoi hoi
    Wat een ervaring dat je dit kunt meemaken. Zo gezien is de sfeer optimaal. Geniet er lekker van en ban sores uit je hoofd. Tot morgen kusje xxx