Nederland wint eerste wedstrijd! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Nederland wint eerste wedstrijd! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Nederland wint eerste wedstrijd!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

13 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

De morgen begon warm, en eigenlijk zoals altijd. Eerst lekker de paarden verzorgt en lekker wat gegeten en gedronken.
Omdat we om 8 uur opgehaald zouden worden met de taxi, moesten we ervoor zorgen dat we op tijd klaar waren.
Door wat eerder te beginnen met het temperaturen, voeren en verzorgen van water, hadden we genoeg tijd om ons te douchen en om te kleden.

Om 8 uur stonden de taxi's klaar om ons naar Benigofar te brengen, een plaatsje een klein half uur rijden van Los Caballos Luna. Daar aangekomen kwamen we terecht in een Engelse bar, met onwijs tof barpersoneel, allemaal Engels. Na een bittergarnituur en een cola begon langzamerhand de wedstrijd Nederland-Spanje.
Geheel gekleed in oranje, inclusief nederlandse vlak op de wang, keken we met allemaal Nederlanders de wedstrijd.
Na het eerste, ik vond zeer onterechte, doelpunt van Spanje kwam Nederland terug en maakte het uiteindelijk 1-5.
Een Fantastische scoren wat we moesten gaan vieren. We besloten naar de bar beneden te gaan, waar allemaal Nederlandse aan het feesten waren. Het was een grote oranje invasie.

Uiteindelijk rond 1 uur de taxi teruggepakt naar Los Caballos Luna, waarna we heerlijk konden gaan slapen. Een opnieuw geslaagde dag met een topafsluiting!