Drukke maar fijne dag! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Drukke maar fijne dag! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Drukke maar fijne dag!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

19 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

De morgen begon bewolkt, maar maakte de temperatuur heerlijk om te werken.
Omdat de paarden nog buiten stonden, konden we gemakkelijk de stallen mesten. De stallen zijn een ** bende, ondanks het feit dat we ze bij houden. Het scheelt enorm dat ze nu savonds naar buiten kunnen en mogen.

Omdat er steeds meerdere paarden geklapt zijn, en dat is zeer positief, hadden Femke en ik het in de middag druk om alles schoon te maken en bij te houden, waaraan we dus een dagtaak hebben.

Met het zweet op de kop begon het smiddags te regenen, alhoewel, de 3 druppels die vielen maakte het wat minder benauwt buiten.

Tegen het avondeten voor de Nederlanders, wij eten hier smiddags warm, mochten onze paardenvriendjes weer lekker naar buiten.

Savonds besloot ik om met El Salvador (Sallie), onze grote vriend van Los Caballos Luna, een rondje te gaan lopen. Meneer is een hengst, maar ontzettend lief, en heeft 21 jaar in een afgesloten stal gestaan. Dit maakt dat hij nu niet teveel mag bewegen, maar wel moet bewegen. Omdat hij nog niet ziek is, moeten we hier extra voorzichtig mee zijn.
Meneer was blij, hinnikte en draafde wat aan de hand. Amper te houden toen hij eindelijk mocht rollen was hij net een vis in het water, geweldig om te zien!

Tot slot samen met Femke nog even haar pony Casper gereden, en leuke plaatjes geschoten, zie www.milouschoicefotografie.123website.nl

Al met al, weer een toffe dag gehad, waarin we weer veel paardjes blij hebben gemaakt!