Filmpje online! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Filmpje online! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Filmpje online!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

20 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vanmorgen begonnen met het ophangen van de was. Ja ja ook dit hoort erbij. Zeker nu we met de droes zitten is het wassen van onze kleding een enorme must!
De paardjes stonden nog lekker buiten dus had ik tijd genoeg om de stallen te mesten. Na weer een aantal leeggehaald te hebben, konden onze paardenvriendjes op tijd naar binnen om lekker te eten en drinken.

Na alles weer aan kant te hebben geveegd en alle wonden behandeld te hebben kwam Laura terug van de nieuwe locatie om even poolshoogte te nemen en ons 100404023402304024 x te vertellen hoe trots ze wel niet op ons is.
Van de week is er een filmpje opgenomen over de stichting, hoe en waarom en natuurlijk de uitbraak van de Droes. Ook wij komen allemaal in beeld. Een mooie samenvatting van deze prachtige stichting.
Via onderstaande link kun je het filmpje bekijken:
https://www.youtube.com/watch?v=LXVmGlZ_7s8&feature=youtube_gdata_player

Ik ben de afgelopen twee dagen al enorm emotioneel. Niet alleen vanwege hier, maar ik mis thuis, m'n ouders, familie en vrienden en bovenal mijn lieve vriend. Ook het afscheid van Dirkje valt me zwaar op de maag. Na een fijn gesprek met Laura luchtte het me weer een beetje op.

Omdat het weer vreselijk warm was, besloten we op tijd te eten 's-middags, zodat we lekker even een middagje konden ontspannen aan het zwembad. Zo gezegd zo gedaan en we hebben even heerlijk een uurtje kunnen zonnen.

Nadat we terug kwamen van het zwembad was het tijd voor mijn grote vriend El Salvador. De knappe kerel stond in een vieze stal. Na hem een volledig schoon bed van zaagsel en stro te hebben gegeven, kreeg hij ook nog eens een poetsbeurt en een nieuwe jas, omdat zijn oude jas (vliegendeken) erg vies was.
Sallie is een van de paarden die niet besmet is, daarom moet ik ook, na aanraking met besmette paarden, me volledig (douchen) ontsmetten voordat ik hem mag vertroetelen.

Inmiiddels was het weer tijd voor de avond voerdienst en konden we met een verse lading hooi (het hooi was weer gebracht) alle beestjes voeren. Daarna mocht alles weer lekker naar buiten, voor hun welverdiende beweging en nachtrust.

De avond viel en we besloten het rustig aan te doen. Na een fijn facetime gesprek met mijn lieve schat keken we op tv de film van Brigit Jones. Ordinair lachen en verstand op 0.

Na mijn kroelgevecht met mijn hondenvriendinnetje Lola is het weer tijd om te gaan slapen, weltrusten!

  • 21 Juni 2014 - 22:12

    Resy:

    Hoi lieve schat, je doet het super goed!!!! Wij missen jou ook heel erg maar zijn trots op jou!! En wat fijn dat je af en toe alscjechet evengoed trekt opgevangen wordt. Stay Strong ❤❤❤

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 7440

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting Paard In Nood

Landen bezocht: