Happy Bday little sister! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Happy Bday little sister! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Happy Bday little sister!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

27 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

JOEPIE, mijn lieve kleine, eigenwijze, diva zusje wordt vandaag 11 jaar!! Vanmorgen al vroeg met haar op skype gekletst, en oh wat was ze gelukkig! Ik vond het niet leuk dat ik er niet bij kon zijn, maar weet dat ze een geweldige dag heeft.

Mijn dag verliep rustig. De ochtend begon met het openmaken van de abcessen van 2 paardjes, die beide op knappen stonden. Een enorme vloedgolf, vrij letterlijk, kwam uit de wonden. Een zwaar bizar gezicht, maar oh zo fijn voor de paarden.

Na het middageten weer mijn zusje gebeld, waar ik een gezellig gesprekje mee heb gehad. Een heerlijk kind, waar ik zo ontzettend trots op ben. Ook met papa gesproken, ook al z'n kanjer, die zijn zaken perfect voor elkaar heeft en het helemaal gaat maken!

Tegen de avond was het tijd voor mijn lesje met Luna, die al veel beter ging dan gisteren. Een onwijs leuk project, die ik met alle liefde uitvoer.
Daarna was Confi aan de beurt, die echt onwijs fijn liep!

Het gaat allemaal alweer stukken beter, dus een fijne dag gehad!

  • 01 Juli 2014 - 23:15

    Resy:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 7453

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting Paard In Nood

Landen bezocht: