Home Alone en een vreemdeling - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Home Alone en een vreemdeling - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Home Alone en een vreemdeling

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

04 Juli 2014 | Spanje, Crevillent

Bloedjeheet was het vandaag. Afke en Leo kwamen om half 10 om met de rest van de meiden naar de nieuwe locatie te gaan. Hierdoor waren Femke, Luna en ik alleen op het terrein.
Een oase van rust, waar we alles op het gemak konden doen. Na het mesten, voeren en vegen lekker rustig aan de paardjes gaan doen. Ook de scriptie van vriendlief kreeg de beloofde aandacht.

Tegen de middag kwam de rest weer terug. Na een middag die rustig verliep, volgde de avond waarin ik Confi en Montoya reed.

Mijn plan op op tijd naar bed te gaan werd verstoord door een appje van de meiden dat er een 'vreemd' persoon op het terrein zou zijn.

Ik met mijn stoere gedrag naar buiten om de verlichting aan te gaan doen. Achteraf bleek er niks aan de hand te zijn, wat ik ook al tegen de rest had gezegd.
Kortom, het was weer half 2 voordat de lamp uitging, kan niet wachten op mijn uitslaap dag!