Opnieuw een overwinning voor Nederland!! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Opnieuw een overwinning voor Nederland!! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Opnieuw een overwinning voor Nederland!!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

05 Juli 2014 | Spanje, Crevillent

Vanmorgen voelde ik me brak, moe en benauwd. Maar ik maakte me op voor een dag die weer lang zou worden.
De paarden mochten lekker buiten blijven, omdat het toch niet zo heel erg warm was.

Confi was vandaag een dag vrij, omdat we vanavond op tijd moeten voeren om elders de wedstrijd van Nederland te gaan bekijken.

Halverwege de ochtend legde ik de laatste hand aan de scriptie van Michel, waarvan ik echt hoop dat hij nu wel goedgekeurd wordt.

Na het middageten een heerlijke siesta gehouden, waaruit ik om half 6 ontweek. Een beetje brak tijdens het voeren was ik wel, maar na een heerlijke douche knapte ik weer een beetje op.

In huis was het warm, en samen met Femke hadden we weer ons tut & frut momentje. Gehuld in rood, wit en blauw vertrokken we naar Benigofar om in de kroeg waar we ook NL-Spanje hadden bekeken, te gaan zitten.
Ik was de BOB, wat inhield dat mijn avond draaide om fanta lemon en een alcoholvrije cocktail.. heerlijk!
De wedstrijd was een rampenplan, ondanks alle kansen die NL kreeg wilde het doelpunt maar niet lukken.
Uiteindelijk na de penalty's toch gewonnen, fantastisch! Hierdoor was er natuurlijk reden voor een klein feestje!
Uiteindelijk om half 2 richting huis gereden met een stel meiden, de rest ging met Rick op stap.

Eenmaal aangekomen op het terrein, konden we paarden vangen, balken repareren en water geven. De beestjes hebben flink huisgehouden.

Uiteindelijk ging om 3 uur de lamp uit, waarna we om half 6 weer wakker werden van de rest. Een bewogen maar gezellige dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 7452

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting Paard In Nood

Landen bezocht: