Verbetering al na dag 1! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Verbetering al na dag 1! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Verbetering al na dag 1!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

11 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vandaag de tweede dag volgens nieuwe planning. Omdat we de schema's en planningen gister al hadden voorbereid konden we direct aan de slag.
Door elkaar te helpen ging het vlot, een ieder wist wat hij moest doen. Hierdoor ging het werk snel en konden de paarden vooruit.

Positief nieuws is dat de paarden allemaal vooruit gegaan zijn qua temperatuur. Er zijn geen paarden bijgekomen en de paarden die nog buiten staan, zijn vooralsnog allemaal gezond.

Tussen de middag nog fijn even een gesprek gehad met mijn lieverd, die ik nog steeds erg mis. Het is wel fijn even te kunnen kletsen over hoe en wat.

De opa en oma hier van het bedrijf (Afke en Leo) kwamen met het grandioze idee om mosterd te gaan gebruiken als een soort trekzalf. Nog nooit van gehoord, maar het werkt dus echt als een trein. Binnen no time roken alle quarantaine stallen naar mosterd, maar het went haha.

Een aantal paarden hadden weer wat verhoging, maar tonen verder niet ziek. Het gaat de goede kant op en dat is fijn om te horen. Vandaag zijn er geen paarden bijgekomen, dus erg positief!

Tussen de middag met alle meiden nog een gesprek gehad, en even snel een uurtje kunnen ontspannen en een duik genomen in het zwembad.

Morgen weer een nieuwe dag, waarin we hopen dat er nog meer paarden terug kunnen en we nog verder vooruit gaan!

• 12 Juni 2014 - 09:20

Oma Maria?: