Veel paardjes - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Veel paardjes - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Veel paardjes

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

07 Juli 2014 | Spanje, Crevillent

Na een moeilijke start kreeg ik de werksfeer in mijn bol. Het was niet extreem warm, waardoor het ideaal weer was om lekker met de paarden te werken.

Nadat ik Careltje gedouched had, mocht meneer lekker buiten spelen in de wei. Bentley had opnieuw een geklapte wond, maar kreeg hem alleen schoon. Ook Gabbana en Oreo waren aan de beurt. Gabbana een douche en een wondbehandeling, Oreo zijn verkoeling en middagwandelingetje.
De tijd vloog voorbij, en iedereen was lekker bezig.

Na een lekker bord pasta pesto besloot ik het huis schoon te gaan maken en mijn koffers op orde te maken. Na een enthousiast telefoontje van vriendlief was het feest compleet, het is bijna rond! Wat precies, vertel ik later, maar vind het onwijs spannend!

Einde van de middag was alles schoon, op orde en in gareel. Laura kwam weer thuis en na een gezellig praatje was het alweer tijd voor mijn grote vriend Confitero.
Meneer had er zin in, was braaf en fijn aan het been. Door spanningen van mijzelf hem niet zo lekker kunnen rijden als andere dagen, maar dat komt door bij elkaar.
Later de avond ook nog een sprongetje gemaakt met Montoya, was een lieve, lompe bok is dat. Nadat ik, samen met Montoya, bijna viel, besloot ik dat het goed was. Voor ons alleen nog wat dressuur.
De avond viel en mijn avond eindigt, zoals altijd, met mijn allerliefste hondje Lola, op de bank!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 7520

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting Paard In Nood

Landen bezocht: