Prachtige kostuums - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Prachtige kostuums - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Prachtige kostuums

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

06 Juli 2014 | Spanje, Crevillent

Opnieuw een mooie, warme dag op het prachtige Los Caballos Luna. Vannacht was de overwinning van Oranje, en om 3 uur belandde ik in mijn bed. Om half 6 kwam daar de rest bij, die ook alvast hadden gevoerd. Dit betekende heerlijke uitslapen, voor ons allemaal.. Ik sliep heerlijk, tot ik om half 9 wakker getoeterd weg door de hooiboer, wat maakte dat ik alsnog eruit moest.

Middels gebarentaal weer fijn gecommuniceerd, alhoewel ik van deze nog minder begreep dan van de vorige. Uiteindelijk was meneer naar 3 kwartier weg, waardoor ik weer terug naar bed kon.
Uiteindelijk schrok ik om half 12 wakker, waarna ik de andere meiden al bezig zag. Ik was bang dat ze me niet gewekt hadden. Naast mij lag Femke ook nog op een oor, waardoor die gedachte al snel wegvloog.

's-Middags was het tijd voor onze katerlunch, een broodje hamburger. Daarna nog heerlijk getut en rustig aangedaan met de beestjes.

Om half 8 werden we opgehaald door Afke en Leo, om naar een Fiesta te gaan ter eren van Monniken en Romeinen (geloof ik). Een prachtige optocht van mensen en paarden, volledig gehuld in prachtige kostuums. Een enorme happening, waarin de kledij en niet de drank, zoals in Nederland, centraal stond.
Na de optocht een heerlijk Hollands frietje en kaassoufle gegeten, EINDELIJK naar 6 weken.

Uiteindelijk belandde ik om 1 uur in bed, na een relaxte dag die onwijs gezellig werd afgesloten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 7537

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting Paard In Nood

Landen bezocht: