Borrel! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Borrel! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Borrel!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

08 Juli 2014 | Spanje, Crevillent

Een gezellige dag vandaag. Het was lekker weer, aan de warme kant (voor de verandering). Druk bezig geweest met de paardjes, schoolopdrachten en mijn verslag. Het makkelijke is gelukkig dat ik al deze verslagen mee kan nemen in mijn eindverslag, scheelt een hoop denkwerk over wat ik allemaal beleefd en gedaan heb.
De paarden gaan goed, veel al beter en nog een enkeling moet klappen. Na opnieuw een rondleiding aan Belinda, onze nieuwe stagaire, liep ze steeds meer mee met de meiden, onwijs fijn om te zien.

Tegen de avond naar Afke en Leo gereden, ze hadden ons uitgenodigd voor een borrel. Eenmaal aangekomen bij een waar paleisje, inclusief koninklijke trap, kregen we een waar feestmaal voorgeschoteld. Tonijnsalade, een vegetarische salade, stokbrood en een appart Spaans gerecht. Een soort soep, van bouillon, witte bonen, aardappelen en champagne kwam me tegemoet. Ik moet zeggen dat het niet vies was, maar aan een bordje had ik wel genoeg.

Met wat chipjes en wat drinken hebben we een enorme gezellige avond gehad. De rondleiding door het huis was geweldig, een enorm paleisje om te zien.
Tegen de tijd dat we thuis waren was het weer half 1. Op de terugweg zelfs een afslag verkeerd genomen, dus illegaal moeten draaien hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 7516

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting Paard In Nood

Landen bezocht: