Birthday girl! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Birthday girl! - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Birthday girl!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

09 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

It’s my birthday today! Ik had er alleen totaal géén zin in toen ik wakker werd. Ik was emotioneel, had het zwaar.
Nadat ik van alle meiden een kus en een knuffel had gehad, besloot ik op mijn gemak de cadeautjes die paps en mams in mijn koffer hadden gestopt open te maken. Een vrolijke kaars mét geluid en een heerlijke zak kaneelstokjes kwamen mij tegemoet. Daarna kwam Rachel nog een lief armbandje brengen met een infinity teken. Mijn lieve schat belde me nog op om me te feliciteren en ik werd er opnieuw emotioneel van. Het gemis was op dat moment erg groot, miste thuis en alle dierbare mensen om me heen die ik er vandaag niet bij zou hebben. Dirkje kwam meerdere malen in mijn gedachten omhoog, aangezien zij voor mij het allermooiste cadeau zou zijn wat ik zou kunnen krijgen. Maargoed, de meiden hier, de plaats, de paarden en het werk verlichten een hoop emotie hier voor mij.
Na, ondanks dat ik eigenlijk een vrije dag heb, de paardjes gedaan te hebben, heb ik Oreo lekker gepoetst en gewassen. Daarna mijn grote vriend Casa Nova fijn vertroeteld en gepoetst.

Toen kwam Femke aan met Casper, onze groene ponyvriend van 3 jaar oud. Ons project en uitdagen van deze 6 weken is onder andere het inrijden van deze zilvere pony.
Zo mak als hij was draafde Femke zelfs al een aantal rondjes door de bak heen. Trots als ze was, heb ik me daarna even terug getrokken op mijn kamer om alles even op een rijtje te zetten en alle lieve felicitatie’s te checken.

Op een gegeven moment riep Amber me, het was dringend en moest snel naar beneden komen. In eerste instantie dacht ik dat het was om haar te helpen met een paard. Ik liep naar de buitenkeuken en mee dat ik daar aan kwam zag ik een sjerp en een kroontje liggen.. Mee dat ik dat zag hoorde ik iedereen zingen en kwam papa beer Rick naar buiten met een enorme chocolade taart en kaarsjes erop. Speciaal voor mij had hij deze laten maken. Femke had nog cadeautjes meegenomen uit Nederland, had van papa en mama het kaarsje gepakt die vrolijk een liedje speelde.

Toen kwam het mooiste, Fran kwam op me af me en kwam me goed nieuws vertellen.. Lola, de page pup van hier, mag met mij mee naar huis! Ik zie op de voorgevel van ons huisje straks als staan, Michel & Milou, en daaronder Lola, met een hondenpootje.

s-Avonds een hectische avond gehad, later meer daarover. Dit maakte dat we uiteindelijk om half 1 een keer naar bed konden. Wel de avond fijn afgesloten met een gesprekje met mijn liefste vriendje.

Op naar morgen, waarmee de week van hard werken en doorpakken begint!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 7541

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting Paard In Nood

Landen bezocht: