Besmetting groot - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Besmetting groot - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Besmetting groot

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

14 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Na een te gekke avond was het een enorme moeite om mijn bed uit te komen. De alcohol zat nog in mijn lichaam, en voor de mensen die mij een beetje kennen, hoef ik niet veel te drinken om daar 'last' van te krijgen.

De paardjes stonden weer braaf te wachten, maar toen we eenmaal bezig waren bleek dat praktisch alles besmet was. Een domper voor de paarden, wel een opluchting voor ons. De week van ontsmetten en rekening houden met het werk, was eigenlijk voorbij. De groepjes die we gemaakt hadden voor de zieke en gezonde paarden, konden we eindelijk weer bij elkaar voegen zodat het voor hen en voor ons, prettiger zou werken.

Na deze dag was ik ontzettend moe. De andere meiden wilden 's-avonds nog naar de straatfeesten in Catral, waar ik geen zin meer in had. Hierdoor had ik een heerlijke avond rust en stilte.
Samen met Lola (mijn hondenvriendinnetje) en de tv en laptop, heb ik mij prima vermaakt.
De meiden kwamen tegen half 4 pas weer thuis, dus was moe en voldaan toen ik de deur hoorden opengaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 7531

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting Paard In Nood

Landen bezocht: