WALHALLA - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu WALHALLA - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

WALHALLA

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

22 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vanmorgen tijd voor de laatste stallen. Op deze bewolkte zondagmorgen was het eigenlijk perfect weer om te mesten.
Na slechts 4 uur slaap stond ik nog redelijk goed op. Ik had weinig last van vermoeidheid. Ik wilde graag naar de markt, dus om 11 uur kwam Rick met de auto aan.
Samen met Sanne en Amber reden we samen met een aantal bekenden van hier richting een tweedehands markt. Ik wist niet goed wat ik me erbij voor moest stellen, al was de weg ernaartoe een ramp. We reden binnendoor, maar de kerel achter het stuur kon echt NIET rijden. Amber en Sanne werden enorm misselijk. Helaas, voor mij, geld de verzekering van de auto pas vanaf 25+ en dat ben ik helaas nog niet. Tijdens deze rit baalde ik, en de rest, enorm van die stomme verzekering.

Maargoed, eenmaal heelhuids, en misselijk, aangekomen bij de markt hadden we ons bek vol tanden. Er was geen HOL aan, allemaal oude zooi en oude mensen. Alleen de kerel die onze auto reed vond het leuk, maar wij besloten al erg snel om lekker wat te gaan eten en drinken.
Na een lekker broodje kwam Mieke, de vriendin van Rick, met het idee om naar een enorm winkelcentrum te rijden, een kleine 20 minuten verderop.

De kerel die reed beloofde ons om rustiger te rijden, maar niks bleek minder waar. Amber zat al bij Mieke in de auto, Sanne en ik waren minder slim. Deze rit was nog veel erger. Die kerel begon ook nog te mauwen over Mieke en al het andere verkeer. Een enorme hufter.. Meer kan ik niet zeggen.

Eenmaal aangekomen in een waar 'Walhalla' voor ons vrouwen, konden we eindelijk los. Van de Berschka tot de Zara, van de Claire's tot de Primark, we keken onze ogen uit. We hebben de uren van ons leven gehad kan ik wel vertellen, heerlijk! We gaan er zeker nog een keer terug!

Tegen half 5 gingen we weer richting huis. Ik was een Eeyoor(!!) pyjama rijker en een zeer gelukkig mens. Na onze laatste voerbeurt waren we allemaal gebroken. Na 4 uur slaap en een walhalla ben je eigenlijk wel op.

Om half 10 lagen we op bed, maar zoals elke avond worden de meisjes erg actief, om het netjes en subtiel te zeggen, en hebben we enorm gelachen en gebruld tot 11 uur.

Een heerlijk dag, die grijs begon en bloedheet eindigden door de zon. Lachen, gieren en brullen, met gierende banden op naar morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 7532

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting Paard In Nood

Landen bezocht: