Mijn dagje 'vrij' - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Mijn dagje 'vrij' - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Mijn dagje 'vrij'

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

24 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vanmorgen vroeg wakker, onrustige nacht gehad door de pijn in mijn been. Het regende en het was lekker koel buiten. Namate de ochtend verstreek ging het steeds beter. Ik had een dag 'vrij' gekregen, omdat ik het rustig aan moest doen vandaag. Twee overbelastte armen en een trap tegen je been doen eens mens niet altijd goed.

Om half 11 kwam de inspectie voor het checken van alle papieren, chips en documenten. Dankzij de anonieme melding kregen we ook dit nog eens op ons dak. Uiteindelijk bleek alles goed te zijn, godzijdank! Het was zenuwlijden, maar de bevestiging is toch fijn.

Nadat ik daarna even een paar uur mijn ogen dichtgedaan had en mijn been de rust had gegeven, hebben we heerlijk met zijn allen gegeten, dankzij Rick. De zon scheen weer fel en het was veel warmer als de ochtend. Mijn plan was om daarna Confi zijn spullen schoon te maken en in te vetten, zodat ik morgen kon rijden. Zo gezegd zo gedaan, en de spullen zien er zichtbaar beter uit.

Mijn poging om hem daarna te poetsen op de poetsplaats pakte minder goed uit, hij hing zichzelf bijna op door alle geuren om hem heen, dus heb hem maar teruggezet in zijn koraal.

Na besprekingen over de Facebook pagina en de gang van zaken, was het tijd voor de avond voerbeurt. Ik deed het rustig aan, wat gevoelsmatig geholpen heeft. Het gaat steeds beter met mijn knie.

Tegen de avond nog even bij SallIe (El Salvador) wezen kijken, die rustig lag in zijn stal. Ik kwam heerlijk tot rust door lekker even bij hem te zitten en zijn warmte te voelen. Een mooi en uniek moment.

Na het maken van foto's, een douche en een filmpje is het tijd om lekker te slapen, na een rustige dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 7526

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting Paard In Nood

Landen bezocht: