Nieuwe locatie - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Nieuwe locatie - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Nieuwe locatie

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

28 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vanmorgen constateerde we dat het stro op was. Gelukkig waren de stallen niet vies, dus konden we de paardjes lekker op tijd binnen halen.
De geklapte abcessen waren vies, dus moesten schoongemaakt worden. Nadat ik dat gedaan had, gingen Femke, Rachel en ik, samen met Melanie, Luna en Rick naar de nieuwe locatie geweest.

Een geweldig stuk grond, 15 HA met gras, bossen en schaduw. Een mooi huis met ruimte voor stagaires, vrijwilligers en gasten. Paddocks voor de hengsten, stallen, koralen en ruiterpaden. Na een uitgebreide rondleiding gingen we weer terug naar huis. Ook was er eindelijk tijd voor de Mac Donalds, genieten!

Toen we terugkwamen zijn Femke en ik naar haar ouders gegaan om daar lekker te zwemmen en te zonnen, heerlijk om even alleen te zijn.

Eenmaal weer terug de paarden buiten gezet, gevoerd en op het gemak nog gekletst met de familie en vrienden thuis, want mijn zusje vierde haar verjaardag. Genoten, gelachen, achteraf gehuild. Ik wil naar huis, mis iedereen ontzettend. Mijn lieve kleine vriendinnetje Lola nog even geshowd, toen was mijn emotionele feest compleet.

Na wat tijd voor mezelf even een rondje gelopen. Fijn om iedereen weer even te zien en te spreken, tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 7541

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting Paard In Nood

Landen bezocht: