Just relaxing - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Just relaxing - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Just relaxing

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

03 Juli 2014 | Spanje, Crevillent

Ik had het KOUD vanmorgen. Voor het eerst in een kleine 5 weken was het gewoon koud. Om 8 uur werd ik wakker, Melanie ging vandaag weer naar huis. Ik besloot samen met Rick Melanie weg te brengen, en geloof dat ze dat wel gewaardeerd heeft.

Tegen half 10 waren Rick en ik weer terug. Na een lekker ontbijt rustig aan gedaan en lekker met Laura gekletst. Ze gaf me stof tot nadenken.
Na een lach en een traan om mama en papa, me weer gemengd in de groep.

Een relaxte middag volgde. Ik besloot de dekens van Minnie en Brandy op te gaan ruimen en mijn middag te besteden aan de scriptie van mijn lieve schat.
Na een paar uur was ik best gaar en mijn ogen vierkant, maar toen was het alweer tijd voor de avond voerdienst.

Nadat we gevoerd hadden was mijnheer Confitero weer aan de beurt voor zijn dagelijkse ritje, maar meneer had niet zoveel zin vandaag. Uiteindelijk deed hij braaf zijn ding, maar was niet van harte.

Daarna samen met Luna op Jaap, Montoya nog even gereden, de Irish Cob waarvan ik eerst nog dacht dat het een Fries was.

Daarna was ik afgewerkt, moe en op. Na een fijne gesprek met mijn lieve vriendje is het mijn bedje die het hardst roept, weltrusten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 7527

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting Paard In Nood

Landen bezocht: