Nieuwe meiden - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu Nieuwe meiden - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van Milou - WaarBenJij.nu

Nieuwe meiden

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

30 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vanmorgen was het al weer vroeg warm. Na een korte nacht ivm het overlijden van Pepper was de sfeer gespannen.
Vandaag zou Laura terug komen, er stro gebracht worden en Alfalfa. Ik mocht de Alfalfa boer ontvangen.. Man man man ik heb me rot gelachen in mezelf. Middels gebarentaal konden we communiceren, wat een giller!

Femke had een dagje weg met haar ouders. Begin van de morgen kwam het eerste nieuwe meisje aan, Jasmine. Een belgisch meisje die dierengeneeskunde studeert. Ze was enthousiast, maar veel meiden konden haar niet verstaan haha. Ze blijft voor 2 weken, dus ben erg benieuwd hoe het met de groep gaat.
Halverwege de middag kwam het 2e nieuwe meisje aan, Jolien. Een meisje uit Limburg die een economische studie doet. Ze komt hier een week, om te kijken of het iets voor haar is. Ze is wat stiller en beantwoord alles met ja en nee.

Beide dames namen een donatie mee, een prachtig gebaar! Samen met Laura heb ik ze vastgelegd, zie de foto op de facebook pagina van Los Caballos Luna.

Gezien de verslechterde situatie van Mini en Brandy, besloten we de veearts te bellen. Omdat de overige besmette paarden ook gecontroleerd moeten worden, hebben we afgesproken dat hij morgen komt.

Omdat we eigenlijk het besluit voor inslapen al hadden gemaakt, heb ik Luna samen met Mini en Brandy vastgelegd, voor een mooie herinnering. Een mooi moment, dat me enorm bijblijft.

Tot slot mijn vriendje Confi gereden, en wat gaat het goed! De passen wijken, schouder binnenwaarts en verzamelde draf en galop gaan prima, ook al verrekt hij zo her en der om naar me te luisteren. Tis een topper!

Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 7511

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Stichting Paard In Nood

Landen bezocht: